CURSA SOLIDÀRIA: RUN TO STOP AME

A finals del curs passat l’escola va celebrar la seva “I Cursa solidària”. En aquesta primera edició, els diners recollits van anar destinats al projecte “RUN TO STOP AME”, que recull fons per a l’estudi de l’AME (Atrofia Muscular Espinal).

Vam utilitzar la cursa també, com a un projecte per als nois i noies de sisè. Ells i elles es van encarregar de buscar informació sobre la malaltia, explicar l’activitat a la resta d’alumnes de l’escola, preparar els recorreguts, organitzar les curses i fer les fotografies.

Volem agrair la participació de tots els i les alumnes de l’escola i de totes les famílies que van fer les seves aportacions per una bona causa.

A continuació podeu veure algunes de les fotos que vam fer el dia de la cursa. Acompanyen les imatges tres cançons plenes d’esperança: “Hoy puede ser un gran día” de Joan Manuel Serrat, “Som un riu” de Txarango, i “Love is the only way” de Macaco.

Cursa solidària from pratribaef on Vimeo.