PREPAREM DOLÇOS PER LA CASTANYADA

Durant aquesta setmana els nois i noies de l’escola estan fent diverses activitats en relació amb la tardor i la Castanyada. Balls, dites, tradicions…

Una de les coses que més els agrada és fer de cuiners i cuineres i ahir dimecres tots els grups van fer tallers de cuina de tardor. Els més petits van preparar panellets, 3r i 4t unes boniques galetes i 5è i 6è van decorar pans de pessic.

Avui dijous i demà divendres al matí totes les famílies podeu venir al teatret a veure l’exposició més dolça de tot el curs, on exposem tot el que han preparat a més a més de les manualitats que han fet al menjador.

No us ho perdeu, donat que divendres els petits es menjaran tot per esmorzar mentre celebrem plegats la Castanyada!

Tallers cuina castanyada 2015 from Escola Prat de la Riba on Vimeo.