BENVINGUTS AL CURS 2015-16

Ja fa unes setmanes que vam començar aquest nou curs, amb moltes ganes i energia després d’haver passat unes bones vacances.

Vam començar l’escola el dia 15 amb infants nous a P3 que s’estan adaptant al seu nou espai, també han arribat algunes nenes a altres cursos de Primària i a més a més tenim 3 mestres noves, la Glòria, la Bea i l’Esther.

Aquest any treballarem el món de la Metereologia com a eix meteo.prat2transversal i el nom del tema serà concretament METEO.PR@T. Durant les properes setmanes els infants iniciaran el projecte triant el seu nom de la classe.

Per acabar aquest primer article del curs ens agradaria fer una especial menció a la nostra estimada alumna Alba Fages, que malauradament i, després d’una vida plena de lluita constant per gaudir al màxim, va morir aquest estiu acompanyada de la seva família i els seus grans amics. Des de l’escola sempre recordarem el seu gran somriure i les seves ganes de viure i li volem enviar un petó ben fort allà on sigui de part de tot l’equip de mestres, menjador i serveis.  Durant aquest curs 2015/16 farem una activitat, de la qual ja us informarem, per tal de recordar-la sempre.