Maaambo!
Avui hem anat a escoltar el concert Maaambo! amb els grups de 6è…Vols veure les fotos? Clica la imatge:
Avui hem anat a escoltar el concert Maaambo! amb els grups de 6è…Vols veure les fotos? Clica la imatge:
El Rei Carnestoltes ha arribat a Ponent amb molta alegria i molta gresca. Els alumnes s’ho han passat molt bé escoltant rodolins, cantant i ballant. Avui han viscut un petit tastet però demà serà un dia molt intens. Feu click a la imatge per veure les fotos.
Arribada del Rei Carnestoltes! Llegeix més »
Avui al matí tots els nens i nenes d’infantil han preparat l’esmorzar típic de dijous gras. Uns grups han sucat pa amb tomàquet i uns altres han tallat la truita i butifarra d’ou. I després tots plegats hem anat al pati i hem esmorzat. I sabeu qui ens ha vingut a veure quan havíem acabat?
Dijous gras a infanil Llegeix més »
Last week the students from 5è & 6è attended to the Beauty & Beast play. The show was fantastic and full of mystery until the end. The actors allowed students to participate in the play and they were very happy to do it. We had a great time.
Beauty & Beast Theatre! Llegeix més »
Hola famílies! Ja tenim aquí, un any més, el Carnaval! Avui, dijous gras, després de veure una mica què vol dir Carnestoltes hem anat al pati a menjar-nos la truita que heu preparat. Quina fila feien!! I és que hem d’agafar forces per iniciar el taller de maquillatge que farem després del pati, el Pregó
1r i la TRUITA de DIJOUS GRAS Llegeix més »
Els nens i nenes del Montcau i de la Mola hem tingut una sorpresa molt especial i dolça i sabeu per què? Doncs perquè hem fet galetes de dinosaures! Visca! De seguida el primer que hem fet ha estat posar davantals i rentar i mans. LLavors hem anat seguint les instruccions del power point sobre
Fem galetes de dinosuares Llegeix més »
Aquí teniu les cançons que hem fet fins ara de la cantània, cliqueu la imatge:
Ep! grups de 4t… Llegeix més »
FOTOS SORTIDA Avui els nens i nenes de 1r, hem anat a la Fundació Joan Miró per poder conèixer l’obra de l’artista. Durant la visita hem pogut conèixer algunes de les obres més importants de Joan Miró, que també hem estat treballant a classe, com també observar l’obra escultòrica exposada al terrat del museu. A
Sortida Fundació Joan Miró- 1r Llegeix més »
Last week we had a little theatre at school. We sang songs and learned new vocabulary. It was a great experience. We had a good time singing and sharing a different activity with our classmates. Click the next link and you’ll get some photos. https://photos.app.goo.gl/y9vLFjZ5SWjcjKNE8
Tale teller 2019 Llegeix més »