Les Papallones i les Marietes esmorzem fruits de la tardor!
Bona Castanyada a tothom! Avui, després dels tallers de tardor, hem estat celebrant aquesta festa menjant fruits de la tardor a l’aula; taronges, mandarines, caquis, raïm, poma, magrana… Hem pogut degustar, també, els moniatos que vam comprar al Mercat de la Independència. Boníssim!! Ens hem llepat els dits!! Aquesta tarda… més festa!! CLIQUEU PER VEURE […]
Les Papallones i les Marietes esmorzem fruits de la tardor! Llegeix més »











