Joguina
Hola famílies, Recordeu que dimecres 8 de gener tots els nens i nenes de la comunitat d’infantil i mitjans poden portar una joguina marcada amb el nom. Fins dimecres!
Hola famílies, Recordeu que dimecres 8 de gener tots els nens i nenes de la comunitat d’infantil i mitjans poden portar una joguina marcada amb el nom. Fins dimecres!
El dijous al matí els alumnes de tercer hem anat a l’Ajuntament de Terrassa. Allà hem pogut fer moltes preguntes a l’alcalde. Hem gaudit molt de la sortida! https://photos.app.goo.gl/zdVnHJw7i8VT7sW87
Visita a l’Ajuntament de Terrassa Llegeix més »
Avui hem fet l’amic invisible i ens ha agradat molt ja que ha esta una estona molt agradable. BONES VACANCES!!!
Plens d’il·lusió ha arribat el dia esperat! Concert, regals, neules, torrons i altres delícies ens acompanyen en aquest darrer dia del trimestre. Us desitgem de tot cor, MOLT BONES FESTES I UN FELIÇ 2020!
EL NADAL VISITA A LES PAPALLONES I A LES MARIETES Llegeix més »
THESE ARE THE SONGS AND STORIES WE’VE STUDIED THIS TERM. LES CLASSES DE LA MOLA I EL MONTCAU US PRESENTEN UNA PART DE LA FEINA QUE HAN TREBALLAT AQUEST TRIMESTRE.
P5: SONGS AND STORIES Llegeix més »
Hola famílies, Aquest matí la Mari Luz ens ha avisat de què al passadís feia molt mala olor i les Libèl·lules i les Salamandres hem sortit a veure què passava i la nostra sorpresa ha estat que el Tió estava preparat per cagar. En grups petits li hem picat i cantat ” Tió, Tió, caga