Recordem cançons P3
Hola a tots i totes, Com esteu tots? Espero que molt bé! Avui us proposo fer memòria i recordar alguna de les cançons que cantàvem a classe, us en recordeu? Us deixo unes pistes: Espero les vostres cançons! Una forta abraçada. Recordeu enviar les propostes a: musicainfantil@ponentterrassa.cat
Recordem cançons P3 Llegeix més »











