Concert Cicle Samplers: Auditori de Barcelona

Ahir dijous dia 12 de febrer els alumnes de 6è vam anar a tocar a l’Auditori de Barcelona dins el Cicle de música contemporània “SAMPLERS“.

Hem estat treballant una obra del compositor Pablo Carrascosa: Rubbing / Scratching / Striking. A partir d’aquesta música els alumnes han composat les seves obres. El Pablo ens ha visitat dues vegades amb l’objectiu d’ajudar-nos a millorar les nostres obres i també ens ha composat una altra obra nova, anomenada ANSWER, que parteix de les idees de les nostres creacions. Com veieu ha estat un anar i venir d’idees musicals.

Les nostres obres i la del Pablo (Answer), les vam interpretar ahir a la Sala 2 de l’Auditori.

Si voleu veure les fotos de l’assaig i més…cliqueu: