TALLER DE MOBILITAT SEGURA- 1R

El passat dijous 22 de novembre va venir la policia local a l‘escola a fer-nos un taller sobre mobilitat segura. En Pere ens va explicar molt bé com hem de circular pel carrer caminant i també quan anem amb cotxe. Vam veure un petit conte de les 3 bessones sobre les precaucions que hem de prendre sempre. Després vam anar a fer un vol pel barri per observar més detingudament els diferents senyals i perills que ens podem trobar quan venim cada dia a l’escola. Va ser una activitat ben profitosa i interessant. Gràcies Pere!

Activitat inclosa dins les activitats de la Guia de Recursos de l’Ajuntament de Banyoles: Servei d’Educació

CLIQUEU AQUÍ PER VEURE L’ÀLBUM