INFORMACIÓ EXTRAESCOLARS 18/19

Benvolgudes famílies,

Us recordem que dimecres 19 i dijous 20 de setembre de 21 a 22h hi ha les inscripcions de les extraescolars a la biblioteca de l’escola.

Podeu trobar els horaris i tota la informació al bloc de l’AMPA:

Cal portar el full d’ inscripció omplert (us l’adjuntem) i pagar en efectiu l’import corresponent als 4 primers mesos. L’ocupació de les places es farà per ordre d’inscripció.

Com a novetat us informem que l’extraescolar de Circ dels dimecres també s’oferirà als nens i nenes d’infantil en horari de 13:30 a 14:30h (Per poder-se apuntar a aquesta extraescolar cal que els nens i nenes d’infantil es quedin a dinar). Us adjuntem la informació.

Atentament,

AMPA Pla de l’Ametller

Podeu descarregar-vos els documents d’informació:

Descripció activitats extraescolars

FLYER EXTRAESCOLAR CIRC – pla ametller