FEM UN CURSET DE NATACIÓ – 2n

Com cada any, els alumnes de 2n realitzen un curset de natació subvencionat al Club Natació Banyoles.
Cada dimarts al matí fan 45 minuts de natació amb la Patrícia i la Lis a la piscina exterior del club.
Aquest curset els permet aprendre a nedar o millorar-ne la tècnica els que ja en sabien.
El curset dura del mes d’octubre fins al mes de maig, i es fa dins la franja horària que es correspon a una sessió d’educació física.
A part d’aprendre a nedar adquireixen hàbits d’autonomia personal, i gaudeixen de l’activitat i el trajecte (gràcies als conductors de la Teisa per la música tan marxosa que ens posen de bon matí!)
Mireu quins dofins que tenim a l’escola!

El curset de natació de 2n curs 16-17 from blocelpladelametller on Vimeo.