EXPLIQUEM ELS NOSTRES RECORDS DE L’ESTIU – P5

Pocs dies abans de començar l’escola, tots els nens i nenes de P5 vam rebre a casa una postal de l’escola que ens deis que les mestres estaven preparant les aules i que ens esperaven per començar el curs.
també ens dein que busquéssim records de l’estiu , fotos, postals, petits objectes, contes… que tinguéssin a veure amb alguna activitat que haguéssim fet durant l’estiu.
Tots els que vam voler, vam portar-ho a l’escola i ho hem compartit a la rotllana, explicant-nos molt bé sobre on havíem anat i quines vivències i anècdotes havíem viscut.
Hem muntat un raconet a l’aula i quan volem podem anar a veure-ho i disfrutar una estoneta, tot parlant amb els companys.