EL CONTE COMPARTIT – 2n Escola Pla de l’Ametller i l’Entorn

Enguany s’han escrit uns contes de manera compartida entre diferents escoles per tal de celebrar els 10 de la Rita Xuclalletres, la mascota de la Biblioteca de Banyoles.
Els alumnes de 2n hem treballat amb els nens i nenes de 2n de l’escola l’Entorn.

Us deixem l’enllaç per tal que pugueu gaudir llegint aquests contes elaborats entre tots. Ha estat una bona experiència.

” target=”_blank”>EL MISTERI DE LA BIBLIOTECA – Escrit pels alumnes de 2nA de l’escola Pla de l’Ametller i l’Entorn.

” target=”_blank”>EL GRAN MISTERI – Escrit pels alumnes de 2nB de l’escola Pla de l’Ametller i l’Entorn.