CUIDEM EL NOSTRE HORT- 2n

Aquest any els alumnes de 2n ens fem càrrec d’una part de l’hort de l’escola i el volem tenir molt ben cuidat.
Primer hem vist que calia arreglar la terra, treure males herbes, etc. I per fer-ho ens han ajudat els nois del PQPI de l’INS Josep Brugulat. Van passar el motocultor i nosaltres vam treure les herbes i les pedres que no volem tenir a l’hort.
Un altre matí l’avi d’en Marc Casadevall, en Gaspar, ens ha vingut a explicar quines hortalisses i verdures hi podem plantar aquesta època. També ens ha ajudat a plantar-les a les regues que hi ha fet.
Ara hi tenim pastanagues, cols, bròquils, enciams, escaroles i cebes. Mica en mica hi anirem plantant tot el que en Gaspar ens aconselli. També hem tret les males herbes de les jardineres de la rampa on fem fila, i allà hi hem plantat herbes aromàtiques: menta, espígol i romaní.
Mireu quins horticultors estem fets gràcies als nois del Brugulat i a l’avi Gaspar!