VISITA INTERCANVI DELS P4 DE LES ESCOLES L’ENTORN I PLA DE L’AMETLLER

Arran d’haver-nos conegut amb els nens de P4 de l’escola de l’Entorn de Porqueres per haver fet el conte compartit de la Rita Xuclalletres organitzat pel centre de recursos del Pla de l’Estany i la Biblioteca de Banyoles en motiu del 10è aniversari de la seva mascota, hem decidit fer-nos una visita i tot caminant els hem anat a veure i hem compartit estones amb ells a l’aula,al pati, ens hem presentat i explicat coses de les nostres mascotes d’aula, hem trobat amics, cosinets, filles… i hem compartit un esmorzar.
Tot plegat ens ha fet conèixer una mica més.