RODA DE TRES A P5: INICIACIÓ A LA ROBÒTICA, LES BEEBOTS

Aquest curs hem introduït la robòtica a infantil i inicial a partir dels Bee Bots!!!
Els alumnes de P5 ho fan a les tardes en l’activitat anomenada “Roda de 3”.

Les abelles Bee-Bot permeten començar a ensenyar control, llenguatge direccional i programació a nens i nenes entre 3 i 7 anys.

El Bee-bot, és un robot en forma d’abella molt divertit. Ens permet poder programar-lo per moure’l. Això vol dir que li podem dir on ha d’anar gràcies a uns botons que té a l’esquena.La maleta Bee-Bots a l’aula està orientada a l’alumnat d’educació infantil i cicle inicial d’educació primària.
•Robot educatiu adreçat a nens i nenes d’entre 3 i 7 anys (Educació Infantil i Cicle Inicial).
•Objectius:
Iniciar els més petits en la programació d’un robot.
Implantar l’ús de les TIC a les diferents àrees d’aprenentatge.
•Programable, 40 passos, endavant, enrere, gir dreta, esquerra, pausa, esborrar programa.
•Es treballa en petits grups.