ELS NENS DE 5È B PREPAREN UNA GIMKANA ALS DE P4

Els nois i noies trempats de 5èB s’han guanyat una recompensa!!
Com que treballen tant bé, la seva mestra l’Almu els ha deixat organitzar una activitat especial: una gimkana pels més petits de P4.
Durant uns dies han fet el treball previ d’organitzar-ho tot perquè surtís ben rodó.
Han organitzat els grups
Han escollit els jocs i proves que farien fer als més petits
Han preparat el material
Han distribuït els jocs en els diferents espais del pati
Han preparat el material necessari
S’han preparat bé per exposar oralment totes les instruccions dels jocs perquè els peques les entenguéssin bé.
Tot això ha sigut una bona feina d’organització que els ha fet aprendre a treballar cooperativament i a establir bons lligams d’ajuda i de superació entre ells i a fer bons amics entre els dos cursos!
Una bona inicitiva nois! MOLTES FELICITATS!!!!

P.D. Ah!! Els de P4 encantats amb l’experiència i l’intercanvi. Moltes gràcies nens i nenes de 5è. Una abraçada!

1. jep

Em sembla una experiència fantastica, de les que fan que valgui la pena està en aquesta escola amb aquestes professores.
    Felicitats i ànim per seguir-ne fent!!

2. Imma

Molt bona iniciativa, segur que deu haver sigut una experiència molt positiva per a tots els nens….. Llàstima que els de 5A no hi han participat.