VISITA A LA BALCA I CONCERT A EDUCACIÓ INFANTIL PER STA. CECILIA.

Per fi vam poder anar a l’Escola Bressol, la Balca, tal com fèiem abans. Els alumnes de 5è B vam fer un concert per Sta. Cecília, patrona de la música, amb un repertori ben variat. Amb instruments orff i flauta vam interpretar la cançó A la tardor del Pot Petit, ens vam convertir en conductors de cotxe amb plats de cartró com a volants, vam ballar Dance monkey, acompanyar amb gots de plàstic la cançó de la Família Addams, cantar la cançó dels Petits titelles amb uns titelles de cartró fets a classe i que els hi vam regalar… El moment més esperat va ser quan els hi vam ballar i cantar el Tren Pinxo amb mocadors de colors i escallarings! De cop i volta es van aixecar i afegir al tren!

Un cop acabada l’actuació vam entrar a les aules a jugar una estona tot explicant contes, cuinant, disfressant-nos, fent construccions… no en volíem marxar!

El dijous vam tornar a actuar al nostre col·legi per tots els infants d’infantil. Va ser una estona molt bonica, divertida i sobretot de retrobament entre germans, cosins, veïns, amics, mestres …

El millor de tot va ser veure els ulls d’emoció de petits i grans! Gràcies música per fer-ho possible!