VIATGE ESPORTIU : VOLEI

El passat diumenge 24 de març vam celebrar una nova parada del viatge esportiu, organitzat pel Consell Esportiu del Pla de l’Estany, a l’escola de l’Entorn. En aquesta ocasió la jornada anava sobre volei. La veritat és que els va venir molt bé perquè tots són alumnes de sisè i es tracta, justament, del tema que estan treballant a Educació Física.
L’equip d’enguany del centre es diu “Els esportistes del Pla de l’Ametller” i s’ha de dir que van fer molt bon paper en la defensa de la nostra escola.
Van jugar quatre partits contra alumnes d’altres escoles i també van posar-s’hi d’allò més bé per quedar ben retratats a les fotos. Mireu que guapos/es!
Fins la propera, equip! Ho vau fer súper bé! Sou uns/es cracks!