UN PATI 10! UNES FAMÍLIES 10!

Aquest passat divendres els pares i mares de l’escola van fer diferents accions als dos patis de l’escola a partir dels projectes acordats a la comissió de pati.
El dilluns ens trobarem els diferents jocs i espais que ens han construït!
Agraïm molt la col·laboració de totes aquestes famílies que s’impliquen tant en l’escola!
aquí en teniu un recull d’imatges.

Infantil: rotllana amb socs, pintar circuït per cotxes petits (minis), pintar circuït per passar nens, refer cuineta, posar cuineta de fusta a la zona de la sorrera, cabanes petities sota arbres fetes amb troncs i racó musical.

Primària: zona de cabanes per construir amb teles (CM), circuït amb troncs (CM), refer cuineta i racó musical, pintar setmana, refer rodes fetes malbé, intentar refer el rec…

Com gaudirem dels nous espais!
Moltes gràcies a tots!!!!