SUPORT VITAL BÀSIC A E.INFANTIL I A C.INICIAL

Els alumnes d’Infantil i Cicle Inicial, seguint la formació del programa educatiu “Suport Vital Bàsic als Centres Educatius”, que compta amb el suport i coordinació del Departament d’Educació i del Consell Català de Ressuscitació, han obtingut la formació bàsica del SVB.
Els alumnes han posat molta atenció i dedicació en aquesta activitat, i se’ls ha vist animats i amb ganes d’aprendre coses tan importants com els primers auxilis, i sobretot la trucada al 1-1-2, és a dir al 112. Aquí us deixem algunes imatges de la formació pels diferents cursos de l’escola.

Cliqueu aquí per veure l’àlbum.