SORTIDA DIA MUNDIAL DE L’ACTIVITAT FÍSICA

El passat 6 d’abril es va celebrar el Dia Mundial de l’Activitat Física. A la nostra escola, com cada any, ho vam celebrar fent unes caminades per l’entorn tan bonic que tenim a la nostra comarca. Ho vam fer el divendres 8, coincidint amb l’últim dia abans de Setmana Santa, una bona manera de començar les vacances, fent esport!

P3 van anar a la Plaça Rosa dels Vents, on s’ho van passar la mar de bé jugant!

P4-5 van caminar fins a la zona esportiva de Miànigues.

Cicle inicial van fer una sortida fins al passeig de les Cigonyes.

Els i les alumnes de cicle mitjà van fer la ruta de l’Oncolliga de Miànigues.

Cinquè van fer la ruta que passa pel Salt Dalmau i resseguint el Matamors arriba fins la Gorga Blava.

L’alumnat de sisè va fer una sortida fins al Puig Clarà, des d’on van tenir unes bones vistes del Pla de l’Estany i la Garrotxa.

Tota l’escola vam fer unes bones caminades, cada curs al seu nivell, passant una bona estona i conscienciant-nos de la importància de l’activitat física a totes les edats.

Clicant a la fotografia veureu totes les fotografies d’aquest dia.