PROPOSTES D’EDUCACIÓ FÍSICA

Nens i nenes del Pla de l’Ametller, com esteu? Els mestres d’Educació Física us hem preparat una sèrie de propostes perquè entreneu i practiqueu a casa. Són recomanacions que en cap cas seran avaluables, de manera que cadascú faci el que vulgui i pugui en funció de les seves necessitats.

Us fem una classificació en funció de les edats a les quals va dirigides, però si teniu ganes de provar-ne alguna que no sigui per la vostra edat podeu fer-ho amb ajuda d’un adult. Ens posem mans a la feina?
Us recomanem a que animeu als vostres familiars a practicar amb vosaltres!

Recordeu que és molt important fer exercici físic i mantenir-se actiu aquests dies de confinament!

I una última cosa… us animem a tots i totes a fer-vos fotos o vídeos i enviar-les a l’Instagram de l’escola amb els hashtags:
#joemquedoacasaifaigesport
#educaciofisicapladelametller