PROPOSTA #joguardoelstaps a INSTAGRAM

Estàs avorrit/da? Vols fer alguna cosa de profit? Des de la Comissió de Medi Ambient Alerta Verda de l’escola Pla de l’Ametller et convidem i us convidem a participar en la següent proposta, que pretén recordar la campanya de recollida de taps de plàstic que vam iniciar des de la comissió fa uns dies a l’escola.

Publica una foto o un vídeo amb els taps que estigueu recollint a casa i etiqueta-ho amb els 3 hashtags següents: #joemquedoacasa #joguardoelstaps #escolapladelametller.

T’animes? Us animeu? Pots fer-ho sol/a, en família o com se us acudeixi… Podeu aparèixer, o no, com als exemples… Imaginació al poder!

Si a casa cap adult té compte d’Instagram, pots enviar les fotos al mail comissioalertaverda@escolapladelametller.cat i les publicarem nosaltres.

Vinga, va, recollidors i recollidores!