PROJECTE 12-90

Els  divendres els nens/es de 6è fem un projecte , anomenat PROJECTE 12-90.

Consisteix en que venen a l’escola, unes àvies que ens expliquen les seves vivències. Ens han explicat com era la vida durant la seva infància, com eren les cases, els transports i els vehicles, l’escola, els pobles i les ciutats. A cada sessió, ens mostren un objecte o imatge  d’abans i nosaltres hem d’endevinar de què es tracta i acostuma estar relacionat amb el tema que es parla aquell dia.

Al final de la classe fem una manualitat, consistent en enganxar fotografies antigues en una cartolina per fer-ne un mural.

Es molt divertit perquè pots aprendre coses noves sobre el passat i veure com ara ha millorat molt més tot.