PARADETA PER LA MARATÓ

Un any més, la nostra escola contribuirà amb la Marató de TV3 que, enguany, recaptarà diners per la investigació de la cura de les malalties cardiovasculars.

Alguns dels cursos de l’escola hem preparat manualitats per vendre i posar el nostre granet de sorra.

El proper dilluns 19 ens trobareu a la paradeta a les 16:15h. També hi serem el següent dimecres, dia 21, a les 12:45h. Hi haurà 3 paradetes a les sortides de primària i infantil del carrer del Remei.

Hem elaborat coses tan maques com aquesta! L’aportació mínima per comprar-les serà d’1€.

Esperem recaptar mooooooolts diners i ajudar el máxim possible. Gràcies a tots i a totes per avançat.