P4/5 ANGLÈS

L’ADQUISICIÓ D’UNA SEGONA LLENGUA, DE LA MATEIXA MANERA QUE LA PRIMERA, PASSA PER PROPORCIONAR TANTES SITUACIONS COMUNICATIVES COM SIGUI POSSIBLE.

I, EN AQUESTES SITUACIONS, CAL QUE L’ADULT DONI UN MODEL LINGÜÍSTIC I FONÈTIC ADEQUAT, QUE EL MISSATGE I L’ACTIVITAT SIGUIN SIGNIFICATIUS PER L’INFANT, QUE S’OFEREIXIN EL MÀXIM D’OPORTUNITATS PER FER SERVIR LA LLENGUA I QUE GARANTIM LA MOTIVACIÓ I UN AMBIENT FAVORABLE PER A L’APRENENTATGE.

AL LLARG DEL CURS HEM TREBALLAT VOCABULARI SOBRE: LES PARTS DEL COS, NOMBRES, ANIMALS, COLORS, EL TEMPS, LES PREPOSICIONS I LES EMOCIONS. HO HEM FET A TRAVÉS DE JOCS, CANÇONS ESCENIFICADES, CONTES, FESTES POPULARS I TRADICIONS.

HI HA TAMBÉ, UNA PART MOLT IMPORTANT DE L’APRENENTATGE (ESTRUCTURES SINTÀCTIQUES, MORFOLOGIA…) QUE QUEDA EN EL SUBCONSCIENT DE CADA INFANT (DIFERENT EN CADA CAS, SEGONS EL PROPI BAGATGE, INTERÈS I CAPACITATS) I QUE SERVIRÀ DE BASE PER QUAN ES FACI UN APRENENTATGE MÉS COMPLET DE LA LLENGUA DURANT LA ETAPA PRIMÀRIA; TAL COM PASSA AMB LA LLENGUA MATERNA.

CLICA LA IMATGE PER VEURE L’ÀLBUM

 

Deixa un comentari

L'adreça electrònica no es publicarà. Els camps necessaris estan marcats amb *

XHTML: Trieu una d'aquestes etiquetes <a href="" title=""> <abbr title=""> <acronym title=""> <b> <blockquote cite=""> <cite> <code> <del datetime=""> <em> <i> <q cite=""> <s> <strike> <strong>