P3 VISITA A L’ENTORN

La Rita Xuclalletres fa deu anys i per celebrar-ho hem fet un conte de manera conjunta amb l’escola l’Entorn i l’escola la Draga. Ha estat una bona experiència i després de tants de dies de parlar d’aquells nens i nenes que van fer el conte amb nosaltres, per fi els hem pogut conèixer. Aprofitant que les escoles del Pla de l’Ametller i l’Entorn estan molt a prop l’una de l’altra, hem fet una visita als nens i nenes de P3. Junts hem explicat el conte que hem creat entre tots, després hem menjat pa amb xocolata tots i finalment ens ho hem passat molt bé jugant al pati. Alguns s’han trobat amb amics de la llar d’infants i fins i tot amb els cosins. Ha estat un matí genial. Ara esperem que un dia els de l’Entorn vinguin a visitar-nos a la nostra escola!