NOVETATS BIBLIOTECA PRÉSTEC ED. INFANTIL

Aquest curs hem renovat la biblioteca, tant el mobiliari com la distribució, tenint així una biblioteca més amplia, clara i espaiosa. Tenim un espai pels més petits de l’escola, on poden seure a terra i mirar contes o escoltar a la mestra explicant-los històries. A l’altre costat hi tenim les taules amb cadires, pels més grans poder seure a llegir, estudiar o treballar. També tenim els ordinadors per fer cerques d’informació o treballs d’escola.
Dins aquests canvis també hem canviat la manera de fer el préstec de llibres. A primària poden emportar-se llibres el dia que baixen a la biblioteca amb la mestra responsable. A infantil, i a partir del mes de gener, ho podran fer a les tardes acompanyats de les famílies. L’horari del préstec d’infantil serà de dos quarts de cinc fins les cinc i la persona responsable aquesta estona serà la Laura.
També, com ja vam iniciar l’any passat, les nenes i nens de la nostra escola poden gaudir d’un pati per setmana a la biblioteca, el bibliopati. Aquest any, com que el curs passat ja hi van poder passar totes i tots, és completament lliure, a primària, amb un aforament limitat. Els dimecres és el dia que fem el bibliopati i hi poden anar els que els vingui de gust per passar una estona entre llibres i contes. Per infantil s’estableix un dia cada mes i mig aproximadament per tal que també puguin gaudir d’aquesta activitat.
I finalment, dins aquestes ganes de poder oferir als nostres alumnes una biblioteca bonica i agradable, hem demanat a Ses Majestats Els Reis d’Orient, que passin per la nostra biblioteca i ens hi deixin molts contes bonics per poder gaudir encara més d’aquest plaer de la lectura.

L'adreça electrònica no es publicarà Els camps necessaris estan marcats amb *