LA LECTURA A PRIMER

Com bé sabeu és molt important que els nostres alumnes de primer s’iniciïn amb bon peu a la lectura. Per motivar-los hem comptat amb l’ajuda de moltes persones que hi han posat de la seva part per fer-ho possible.
En Joni a l’hora de biblioteca els ha fet fer activitats engrescadores, sempre amb una sorpresa final a punt.
La Mònica i la Mª Assumpció ens han ajudat a fer llegir els nens i nenes de primer, d’un en un, ajudant-los individualment a consolidar la lectura a l’estona de SEP dels matins.
Els 20 pares, mares i germans que han passat pel sofà de lectura d’aquest any, que han vingut a donar-los un cop de mà els dilluns a la tarda.
Els alumnes de 5è que ens han fet de padrins de lectura i cada setmana ens han acompanyat i ens han ajudat a gaudir de la lectura.
I les estones de biblioteca d’aula, on hem anat combinant contes en català i en castellà, a vegades llegint sols, a vegades en gran grup o fins i tot en parelles.
Com sempre, i no ens cansem de repetir-ho, cal fomentar la lectura a casa, i buscar una estoneta de lectura diària per ajudar-los a tenir fluïdesa lectora, una fita molt important pels cursos que vindran.
Gaudiu del recull de fotografies.

EL SOFÀ DE LECTURA

ELS PADRINS DE LECTURA