LA BIBLIOTECA DE L’ESCOLA

Ja hem començat un nou curs i la biblioteca ja la tenim a punt.

Els nens i nenes ja han anat baixant a la biblioteca en hores de classe, a gaudir de moments de lectura en silenci, lectures per part dels/les mestres i bons moments envoltats de contes i històries.

A partir d’aquest mes d’octubre tornem a començar amb el préstec de llibres. Els nens i les nenes podran emportar-se llibres en préstec cap a casa i tenir-los durant dues setmanes. Com ja fèiem l’any passat el préstec dels alumnes de primària es farà en hores de classe i quan es baixi a la biblioteca amb la tutora o mestra responsable. Pels alumnes d’infantil el préstec es realitzarà fora de l’horari escolar de dilluns a divendres de 16:30 a 17:00h i han d’anar acompanyats d’un familiar. Aquest començarà el 15 d’octubre.

Animem a totes les famílies a incentivar els seus fills i filles a agafar contes en préstec, i ajudar-los a llegir a casa i a motivar-los en el gust per la lectura, en podreu gaudir a casa tots plegats. També us demanem que tingueu cura dels contes que us emporteu a casa, que transmeteu als vostres fills i filles la importància de cuidar els llibres i de retornar-los quan toca a l’escola.

Recordeu que el curs passat vam entregar uns premis molt especials als alumnes de cada cicle que més llibres en préstec s’havien endut. A cicle inicial es va premiar la Woumou Hydara de 2nA, a cicle mitjà l’Adrià Serra de 4tB i a cicle superior la Cristina Batchellí de 6èA. Als tres se’ls va fer entrega d’un llibre. Aquest any tindrem noves sorpreses!

També tornarem a engegar l’activitat de bibliopati, que, com a novetat d’aquest any, els i les alumnes d’educació infantil també en podran gaudir un dia a la setmana. Els dimecres serà per educació primària i els dijous per infantil. Esperem que aquest curs segueixi tenint la bona acceptació que va tenir el passat.

CLIQUEU AQUÍ PER ACCEDIR A L’ÀLBUM