Per acomiadar aquest curs tan intens i bonic, els nens i nenes de Cicle Inicial hem viscut un matí d’allò més especial.
Hem baixat al pati d’Educació Infantil per gaudir d’una gran gincana de jocs tradicionals. Ens ho hem passat en gran cooperant i jugant a relleus amb gots d’aigua, a ser cambrers atrevits amb un circuit complicat , amb el paracaigudes gegant, al joc de futbol xinès, l’avió i els cèrcols cooperatius, i per combatre la calor res millor que el passadís de l’aigua amb xiu-xius!
Però el millor de tot ha estat la companyia: hem compartit aquests moments de jocs i hem acomiadat als nostres companys de 6è, que ja acaben la seva etapa a l’escola. Una manera preciosa de dir-nos “fins aviat” i fer pinya entre grans i petits.
I per tancar la festa de la millor manera… hem menjat un gelat boníssim i ben fresquet!
Ha estat un tancament genial per a un any inoblidable. Molt bon estiu a tothom!



