I4/5 ESTEM DE FESTA MAJOR

A les aules d’I4/5 del Pla de l’Ametller aquests últims dies ja ens hem ambientat per la nostra festa Major. Començant per l’arribada de la dragoneta  que va anar passant per totes les aules de l’escola. Seguidament hem pogut visitar els caps grossos i gegants de l’ajuntament de Banyoles amb el tren pinxo. Per altra banda a l’escola també han arribat més cap grossos i els hem pogut provar amb una mica d’ajuda, perquè pesen molt! Aquesta última setmana hem gaudit amb diferents tallers relacionats amb les fires com ara: pescar peixos, el tren de la bruixa, el boti boti, fer puntaria…  i ens ho hem passat pipa! Ara sí que estem a punt de començar la festa Major.