HALLOWEEN CONTEST ’19

Aquest any celebrem ja el 8è Concurs de Halloween a l’escola! Vols participar? Si? Doncs, pren nota!!!
Dissenya una CARBASSA amb qualsevol tipus de material: paper, plàstic, cartró, goma eva, material de reciclatge, cordó, roba, pintura… però, atenció perquè no pots utilitzar fruites ni verdures!!! Ho pots presentar sol/a o amb un company/a del teu curs i podràs portar-ho a l’escola els dies 24, 25 i 28 d’octubre. De cada curs hi haurà un treball guanyador que rebrà un premi!!! Aquest guanyador el trien les famílies i personal de l’escola que podran votar els treballs els dies 28 i 29 d’octubre en horari de 16:30 h a 17:00 h. Som-hi!! Posa a treballar la teva imaginació i creativitat i porta la teva carbassa al Concurs!!!
HAPPY HALLOWEEN!!!