FAM I MALBARATAMENT D’ALIMENTS

Un any més, els alumnes de cinquè i sisè vam participar al concurs de dibuix que promou el Banc d’Aliments i que té com a lema “Contra la fam i el malbaratament d’aliments”. Abans de començar a dibuixar vam parlar a la classe de la importància del tema i com ens afectava en el nostre dia a dia. Tots i totes vam estar d’acord en què no valorem massa la sort que tenim de poder menjar sempre que tenim gana. I, entre tots, vam arribar a la conclusió que llancem massa menjar. Cadascú de nosaltres va fer un dibuix al respecte.
Enguany els guanyadors de la nostra escola van ser en Pol Pérez de cinquè i la Carla Vázquez de sisè. Per tot plegat, vam anar amb les seves famílies i seves tutores a l’entrega de premis que es va celebrar el passat mes de març al Banc d’Aliments de Girona. Després de fer una xerrada i presentar els dibuixos finalistes, van mostrar els guanyadors a nivell provincial i que optaran a competir amb els altres dibuixos estatals. Al final, van emplenar la panxa amb un pica-pica molt bo. Això sí! Sense deixar ni llençar res de res!