ELS DOS DIES DIFERENTS: EL CIRC!

Aquest any els Dos Dies Diferents han fet referència al món del circ.
Durant el dijous, els alumnes han estat fent diferents tallers: malabars, equilibris, pallassos, màgia…
El divendres ha sigut un dia molt especial amb una sortida de tota l’escola al Festival del Circ de Girona l’Elefant D’Or. A la tarda, els nens i nenes d’Educació Infantil i Cicle Inicial han acabat la roda de tallers, i els de Cicle Mitjà i Cicle Superior han fet una cloenda demostrant les habilitats apreses durant el dijous.
Us deixem el llibret dels tallers que s’han fet i un recull de fotografies d’aquests dos dies especials.

ELS TALLERS  FETS A EI I CI

Clica aqui per poder veure l’album

ELS TALLERS  FETS A CM

Clica aqui per a poder veure l’àlbum