EL COFRE TAFANER A P3

Durant aquest curs els nens i nenes de P3 hem portat a terme el projecte del Cofre Tafaner activitat de P3 emmarcada en el Pla d’Impuls a la Lectura dela nostra escola.
Cada dilluns hem convidat als pares i mares a venir a la nostra escola per descobrir plegats diferents temàtiques:
– El bolso de la mama
– Parem la taula
– Els animals
– La bossa d’anar a la piscina
– Contes per anar a dormir
– Els aliments i el supermercat

Amb totes aquestes activitats hem millorat la nostra expressió oral ja que hem establert moltes converses i vocabulari al voltant d’aquests temes.

Moltes gràcies famílies per la vostra col·laboració a l’hora de portar a terme aquest projecte!

L'adreça electrònica no es publicarà Els camps necessaris estan marcats amb *