DIJOUS LLARDER I XOCOLATADA SOLIDÀRIA

El passat dijous dia 16 de febrer vam celebrar el dijous Llarder i la Xocolatada Solidària.

Al matí, per cicles, vam fer la tradicional sortida. Educació infantil, com ja és costum, van anar al Parc de la Bòvila de Camós. Cicle inicial, recuperant el que ja era habitual, van gaudir d’un matí de jocs a la plaça Rosa dels Vents. Cicle mitjà van fer una caminada des de l’escola fins a l’estany, a la zona d’arribada del rem, on van poder tornar a compartir un esmorzar-pícnic. Els més grans de l’escola, Cicle superior, van fer un recorregut resseguint el Matamors, des del Salt Dalmau fins a la Gorga Blava.

A la tarda, tota l’escola conjuntament, vam degustar una deliciosa xocolata desfeta solidària. Les aportacions recollides, 700€, s’han destinat íntegrament a la Unitat Materno-Infantil de l’Hospital Dr. Josep Trueta. Moltes gràcies a tothom per les vostres col·laboracions.