DIADA DE SANT DE JORDI A L’ESCOLA

Per celebrar la Diada de Sant Jordi els alumnes de primària hem anat fins a la Plaça Major. Allà hem gaudit de l’ambient festiu que s’hi respirava i hem mirat contes a les diferents parades. Els alumnes de Cicle Mitjà i Superior hem llegit i recitat poemes dalt de l’escenari.
A la tarda hem celebrat la fira d’intercanvi de lectura. Com cada any, tots junts hem compartit una estona de lectura. Els alumnes de 6è han acompanyat als petits de l’escola; els de 5è han llegit amb els seus fillols de lectura de primer. Els nens i les nenes de 3r han fet un galop, El Patatuf, i tots plegats hem ballat una sardana amb molt de ritme.
Per acabar d’arrodonir la festa hem berenat pa amb xocolata!

EL VÍDEO DEL PATATUF (CLIQUEU A LA IMATGE)

EL VÍDEO DE LA SARDANA (CLIQUEU A LA IMATGE)

FOTOGRAFIES DEL MATÍ A LA PLAÇA MAJOR

FOTOGRAFIES DE LA TARDA A LA FIRA D’INTERCANVI DE LECTURA