DIA MUNDIAL DE L’EDUCACIÓ FÍSICA

Nens i nenes, nois i noies!

Estem molt contents i contentes de veure que esteu fent esport a casa i que ho compartiu amb nosaltres. Avui, 6 d’abril, és el Dia Mundial de l’Activitat Física. i, amb més motiu que mai, us animem a moure-us a casa, tant avui com la resta de dies. Aquí teniu les publicacions que ens heu fet arribar; són d’allò més xules!

Si encara no us heu animat però ho voleu fer estarem encantats de rebre-les. Podeu penjar-les directament a l’Instagram amb els hashtags següents:

#joemquedoacasaifaigesport

#educaciofisicapladelametller

#escolapladelametller

Si a casa cap adult té Instagram, ens podeu enviar les publicacions a educaciofisica@escolapladelametller.cat. Nosaltres us les penjarem! Seguiu així i no abaixeu la guàrdia. Gaaaas a l’esport!

Una abraçada immensa,

Els i les mestres d’Educació Física