CARNESTOLTES I DIJOUS LLARDER

La setmana de carnestoltes a la nostra escola va ser una setmana molt colorida i divertida.

Vam tenir consignes variades: portar pijama, una sabata de cada, una disfressa i un pentinat divertit.

El dimecres a la tarda vam fer una rua, tots ben disfressats i divertits, pels volts de la nostra escola fins la llar d’infants La Balca, amb molta música i xerinola.

El dijous al matí, amb un bon esmorzar, d’excursió vam sortir tota l’escola, cada curs a un lloc diferent.

I finalment, per acabar la setmana, una xocolatada solidària per recaptar fons per l’Hospital Sant Joan de Déu.

Gaudiu de les fotos i vídeos clicant a la imatge.