CANVI DE DATA DE LA PARADETA DE LA MARATÓ!!

La paradeta dels alumnes de sisè per recaptar diners per la Marató es farà el proper dimarts 21 de desembre. Farem dos torns, un a les 12:15h i un altre a les 16:15h. Ens col·locarem a la sortida d’Educació Infantil, de Cicle Mitjà i la de Cicle Inicial. És important respectar la distància de seguretat i portar la mascareta posada en tot moment.
Hem elaborat tions de suro, de cartró amb sorpresa inclosa, punts de llibre, jocs de tres en ratlla, braçalets i alguna sorpresa més. Es pot participar amb la voluntat, de manera que no hi haurà preus fixats, amb una col·laboració mínima de 0’50€.
Us ensenyem una petita mostra d’algunes manualitats que hem fet. Esperem que us agradin molt i que ens ajudeu a recollir un bon pessic per la Marató de part de l’escola Pla de l’Ametller.
Fins dimarts!!!!