ACTIVITATS FINAL DE CURS CICLE MITJÀ

L’última setmana de curs ha estat farcida d’activitats per acomiadar-nos!
A cicle mitjà vam fer una sortida-esmorzar i un entretingut Got Talent!!
Sortida: l’últim dimecres les nenes i nens de 3r vam fer una sortida lúdica al parc de Miànigues. Allà vam fer un esmorzar pica pica per compartir per de celebrar el final de curs. En canvi els de 4t vam compartir caminada i esmorzar amb el 4t de l’escola L’Entorn de Porqueres, amb qui vam anar a Salt Dalmau i vam passejar per Camós. L’activitat de 4t s’emmarca dins d’un projecte de comarca, que s’ha anat realitzant durant el curs.
Got Talent
Les nenes i nens de 3r  i 4t vam acabar el curs amb un Got Talent, cadascun en espais diferents de l’escola. Els diferents grups van fer actuacions d’acrobàcies, gimnàstica, màgia, bàsquet, futbol, música, ball… Va ser una bonica ocasió per descobrir talents entre companys/es!