6è ENGLISH DAY

Les primeres setmanes de maig han sigut molt mogudes a sisè. Després de les colònies i les competències bàsiques, vam poder gaudir d’un matí d’activitats en anglès a l’institut Pla de l’Estany.

L’alumnat de 3r d’ESO ens va preparar un seguit d’activitats per practicar la llengua anglesa, algunes més mogudes i d’altres més tranquil·les.

Vam cantar cançons en un karaoke, vam jugar al penjat i al tres en ratlla, vam fer activitats d’educació física en llengua anglesa, tot això practicant diferents temes de vocabulari, com família, parts del cos, menjar, escola, etc.

Va ser un matí molt enriquidor i divertit, esperem poder-hi tornar a participar com a dinamitzadors/es a 3r d’ESO.