12-5 DIA ESCOLAR DE LES MATEMÀTIQUES MANIPULATIVES A 1R

Cada 12 de maig es commemora el dia Escolar de les matemàtiques manipulatives. Us volem compartir algunes de les moltes activitats que han estat fent els nens i les nenes de primer. Són activitats amb materials manipulables i molt vivencials. Des de fa temps treballem els continguts i sabers d’aquesta manera, ja que facilita l’aprenentatge de les matemàtiques i alhora les fa lúdiques i motivadores. Veureu algunes de les activitats de càlcul, de mesura, de geometria, de numeració, representació gràfica i lògica, però n’hem fet un munt més.