El dimecres 20 de maig, 4t vam fer un viatge en el temps i vam anar al Moulin Rouge de París a ballar el Galop infernal (Can Can) de Jacques Offenbach… Quin somni tan bonic! Però de veritat vam anar a l’auditori de la bonica ciutat de Banyoles amb altres escoles de la comarca. Una activitat de percussió corporal on va ser un plaer compartir i aprendre música!



