ACTUALITZACIÓ 25 DE MAIG

Benvolguts alumnat i famílies,

En primer lloc, us avisem que el dimarts és el darrer dia per enviar les solucions al concurs “Qui és qui?”. Durant la setmana penjarem al blog les solucions al concurs i qui ha estat el guanyador/a.

Penseu que cada setmana es publiquen nous enigmes al blogENIGMES DE LA BIBLIOTECA. Aquesta setmana rebran diplomes:

• EI : Enric Santallusia
  • CI: Xavi Alcalde
  • CM: Isolda Montori

Podeu enviar les solucions als enigmes a yolanda@alfapinyana.cat

Durant tota aquesta setmana teniu una nova proposta: una cursa virtual que organitza el Josep per tots vosaltres. A la portada https://agora.xtec.cat/escolapinyana/ hi trobareu tota la informació. Envieu els vostres vídeos corrent durant 30 segons a jsegues@alfapinyana.cat i podreu participar a la nostra particular cursa.

Aquesta setmana desvetllarem qui són els 5 lectors en veu alta selecionats de cada cicle . Ha estat complicat decidir-ho, ja que el nivell era força alt. Moltes gràcies a tothom per participar. Ja sabeu que a tots/es us anem publicant al nostre canal d’Instagram.

US TROBEM MOLT A FALTAR!!!

Busqueu el vostre curs i trobareu les tasques setmanals!

1r

2n