1r: Setmana del 25 al 29 de maig

En primer lloc, us avisem que el dimarts és el darrer dia per enviar les solucions al concurs “Qui és qui?”. Durant la setmana penjarem al blog les solucions al concurs i qui ha estat el guanyador/a.

Durant tota aquesta setmana teniu una nova proposta: una cursa virtual que organitza el Josep per tots vosaltres. Aneu a https://agora.xtec.cat/escolapinyana/ i hi trobareu tota la informació. Envieu els vostres vídeos corrent a jsegues@alfapinyana.cat i podreu participar a la nostra particular cursa.

Us recordem que  teniu  enigmes per a vosaltres  a ENIGMES DE LA BIBLIOTECA. Animeu-vos a participar i feu arribar les respostes durant la setmana, de dilluns a divendres al correu yolanda@alfapinyana.cat.

I ara, us fem la llista de les tasques que us hem preparat per aquesta setmana (les que heu de retornar estan marcades amb )

Us adjuntem aquest pdf anomenat “Criteris d’Avaluació”  que us ajudarà a autoavaluar-vos en les tasques que presenteu.  Abans d’enviar-les, comproveu que heu tingut en compte totes les recomanacions.

Criteris generals d’avaluació de CI

• TASCA1: QUI ÉS QUI?Responeu les següents preguntes després de mirar el vídeo i envieu foto amb les respostes.
    • Què és el que més t’ha cridat l’atenció d’aquestes fotos?
    • Digues el nom de les joguines que hi apareixen.
    • Quin element apareix en les tres fotografies (10, 28 i 29) ?

A quina festa corresponen?

• TASCA 2: ACTRIVITAT 6  D’INNOVAMAT – Us enviarem 3 vídeos (dilluns, dimecres i divendres) amb la proposta. Envieu foto amb la solució (telegram)

• TASCA 3: BANSKY I ELS NOUS HEROIS- Llegiu la lectura BANSKY I ELS NOUS HEROIS (revista el tricicle) i  responeu les preguntes.

167_eltricicle_A4_2020-05-15_CI

• TASCA 4: QUÈ HEM DIBUIXAT? –Heu de mirar el vídeo següent i fer l’activitat. Demaneu que us facin un dibuix senzill en un full sobre l’esquena i vosaltres l’haureu d’anar reproduint, al mateix temps, en un altre full.

Què hem dibuixat? – Super3

• TASCA 5: ENGLISH – SCAVENGER HUNTAquesta setmana us proposo dues ‘Scavenger Hunt’. Es tracta de buscar per casa o pel camp les paraules que apareixen, i fer un tick (√) a aquelles que hagueu pogut trobar. La ‘Indoor Scavenger Hunt’ és per fer a casa. I la ‘Outdoor Scavenger Hunt’ és per fer pel camp, es tracta de sentir a part de veure. L’objectiu d’aquesta activitat és aprendre vocabulari nou mentre disfruteu. Scavenger hunt CI

• TASCA 6: ROBÒTICA- Aneu progressant amb la proposta  CODE

• TASCA 7: RELIGIÓ I VALORS –Pels  propers quinze dies us proposo que escolteu la cançó Compta amb mi (Txarango)

Penseu què és per vosaltres tenir a prop una persona de confiança, una bona amistat,  escriviu-li un missatge o feu-li un dibuix a aquella persona que creieu que pot comptar amb vosaltres i vosaltres podeu comptar amb ella.

Data límit 5 de juny

• TASCA 8: ED. MUSICAL:Aquesta setmana, teniu un Quiz per resoldre, sobre conceptes ja treballats durant el curs! Feu memòria 🙂 Quan entreu heu de clicar a practice i play i no cal posar cap correu.Aquesta setmana no cal que em feu retorn de la tasca, jugueu i divertiu-vos!https://quizizz.com/admin/quiz/5ec0465a766a71001cc39a7d

• TASCA 9: ED. FÍSICA –  CURSA POPULAR – El Josep ha programat una cursa popular per poder-la realitzar fora de casa. Qui hi vulgui participar s’ha de fer una foto amb el dorsal i gravar-se un clip de 30 segons corrent. Envieu el vídeo a jsegues@alfapinyana.cat . A continuació teniu les instruccions:

Instruccions d’inscripció

• TASCA 10: ED. EMOCIONAL- El meu arbre en família. Teniu 2 setmanes de temps, fins al 5 de juny.

El meu arbre en familia

• TASCA 11:  SETMANARI EL TRICICLE – Et recomanem la lectura de la revista El Tricicle, on trobaràs les noticies setmanals explicades especialment per a vosaltres:

168_eltricicle_A4_2020-05-22_CI

168_eltricicle_A4_2020-05-22_CI_PAL

Per tant, heu de retornar les tasques 1, 2, 3, 4  i 7 (La 7 teniu temps fins a la setmana vinent).