ACTUALITZACIÓ 20 D’ABRIL

Benvolgut alumnat i famílies,

Aquesta setmana tenim una novetat per a l’alumnat de CM i CS (3r,4t, 5è i 6è). Obrim un nou canal de comunicació, pensat per a les tasques que impliquen retorn, és el nostre Moodle

Per accedir-hi, us demanarà que us identifiqueu. Durant aquesta setmana, les tutores es posaran en contacte amb cadacú de vosaltres per comunicar-vos el vostre usuari i la vostra contrasenya. Esteu pendents, doncs, del canal de comunicació que utilitzeu habitualment. Durant aquests dies anireu aprenent a utilitzar la plataforma, tot i que, si voleu, ja podeu retornar a través d’ella les vostres tasques. Als blogs de classe, a totes les activitats que heu de retornar trobareu un enllaç (un tic verd) que us portarà directament a l’apartat del Moodle corresponent al vostre curs.

Aquesta setmana també és especial per una altra raó: Dijous celebrem la diada de Sant Jordi. ës per això que hem programat activitats relacionades amb la festa i us proposem que ens envieu fotos (no vídeos) on us poguem veure amb les vostres creacions. Teniu temps fins dissabte, 25 d’abril. Per altra banda, esteu atent@s al blog, ja que dijous us preparem una sorpresa!

Trobareu al blog alguns dels vídeos que ens vau enviar per setmana santa i que vam haver de retallar, així com fotos que no vam tenir temps de publicar.

US TROBEM MOLT A FALTAR!!!

Busqueu el vostre curs i trobareu les tasques setmanals!

1r

2n