1r: Setmana del 20 al 24 d’abril

Aquesta setmana és especial, el dijous celebrem Sant Jordi, cal que aquest dia esteu pendents del blog, ja que hi trobareu una sorpresa! També volem que ens envieu fotos amb vosaltres ensenyant-nos les propostes que heu fet sobre Sant Jordi. Podeu enviar-les al correu de la vostra tutora o per telegram.

I ara, us fem la llista de les tasques que us hem preparat per aquesta setmana (les que heu de retornar estan marcades amb )

• TASCA 1: CONTE – “Sant Jordi i el coronavirus” Podeu enviar- lo per correu electrònic o per telegram.

• TASCA 2: ACTRIVITAT 1 D’INNOVAMAT – Us enviarem 3 vídeos (dilluns, dimecres i divendres) amb la proposta.Podeu fer foto amb la solució (telegram)

• TASCA 3: VISUAL I PLÀSTICA – Us proposem fer un punt de llibre i una rosa per penjar al balcó amb els materials que vulgueu.Ens envieu fotos per penjar al blog de l’escola.

• TASCA 4: ART CHALLENGE – Quines persones heu reconegut en el vídeo? Coneixeu el nom d’algun dels quadres que hi apareixen?

• TASCA 5:  ROBÒTICA- Aneu progressant amb la proposta  CODE

• TASCA 6: RELIGIÓ I VALORS – CARTES AMB COR  Des de diferents hospitals de Catalunya es  demana que les nenes i nens de totes les escoles enviïn dibuixos, poemes o cartes per a les persones que ara hi ha ingressades i per a tot el personal sanitari.Les cartes, poemes o dibuixos els podeu fer arribar al correu electrònic: gracies.ics@gencat.cat, i també envieu-la a la vostra tutora per correu o telegram. (Aquesta tasca ja la vam proposar la setmana passada, però donem una mica més de temps per si algú encara no ho ha fet)

• TASCA 7: ENGLISH – Take a picture of your shopping cart (adjuntem PDF My shopping cart).Si voleu podeu enviar la foto. My shopping cart

• TASCA 8: ED. MUSICAL:  L’Anna la setmana passada  us va proposar un repte de percussió corporal molt divertit. Us donem més temps per intentar-lo. Si voleu, podeu enregistrar-vos en vídeo i enviar-lo per correu electrònic a aborrego@alfapinyana.cat o per telegram. L’Anna us penjarà al nostre compte d’Instagram.

• TASCA 9: ED. FÍSICA –  La setmana passada El Josep us va proposar un joc i un parell de coreografies, en aquest enllaç les trobareu: Coreografies Us donem aquesta setmana més de temps per tal que us animeu a fer-los i enviar-los.

Recordeu que us podeu enregistrar fent els reptes i enviar-los al Josep a jsegues@alfapinyana.cat i els penjarem al nostre compte d’Instagram.

Per tant, heu de retornar les tasques 1, 2, 3 i 6.

Penseu a enviar-nos fotos (no vídeos) relacionades amb la festa de Sant Jordi. Teniu temps fins dissabte, dia 25 d’abril. Les publicarem la setmana vinent al blog!